niedziela, 21 czerwca 2015

Festiwal Kolorów

W Białymstoku po raz pierwszy miał miejsce Festiwal Kolorów i muszę przyznać, że cieszył się zainteresowaniem, co potwierdza liczba nowych postów na Facebooku wśród moich znajomych.
Dla niezorientowanych: Festiwal Kolorów - Holi - hinduistyczne święto radości i wiosny, obchodzone przeważnie w dniu pełni księżyca w miesiącu phalguna (luty–marzec). Ludzie wyrzucają wtedy kolorowe proszki w powietrze lub się nimi obsypują jest to bardzo widowiskowe i polecam każdemu kto ma możliwość uczestniczenia w czymś takim.
Oczywiście na czymś takim nie mogłam być bez aparatu.

To wyjątkowa impreza pod tym względem,że nikt tu nie przejmuje się wyglądem, mimo że to on tu się najbardziej liczy.



Czy wy też lubicie robić zdjęcia obcych ludzi? 


A tak wygląda ten proszek, jeśli chcecie można go zamówić na Allegro, ale nie psujcie sobie pierwszego wrażenie i otwórzcie go sobie dopiero na festiwalu.


To chyba historyczna chwila. Moje pierwsze zdjęcie na blogu. Ta z pomarańczowym czołem to ja. Dzień dobry. Witam wszystkich. Obok mnie jest moja przyjaciółka Dominika. Zapamiętajcie ją, ponieważ często tu będzie.



Znów z Dominiką. To był cudowny dzień i z pewnością nie należał do tych "normalnych".

Rozpędziłam się z tymi swoimi zdjęciami. Ale skoro wczoraj był szalony dzień to dzisiaj są szalone zdjęcia!

Zachęcam was do takich festiwali bo to naprawdę świetna zabawa i niezapomniane przeżycie. Pamiętajcie tak się tworzą wspomnienia, więc nie siedźcie przed komputerem, tylko coś zróbcie.


6 komentarzy:

  1. wow musiało być świetnie! :D aparat się nie ubrudził ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że w moim mieście nie ma tego festiwalu. Widać, że to niezła zabawa ;)
    http://majkela-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chcialam pojechac!
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie sie odwdziecze ;) <a href="http://knowthyself99.blogspot.com/2015/06/faith-will-move-mountains_19.html> Moj blog - KLIK </a>

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas w okolicy jest jakoś w wakacje :)
    Zdjęcia wyglądają naprawdę efektownie :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam skomentuj jeśli coś Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń