środa, 24 czerwca 2015

Cały świat ma talent!

Na pewno znacie program Mam Talent (w końcu co można robić w zimowe wieczory, jeśli nie siedzieć z gorącą herbatką i kocykiem oglądając Mam Talent? No dobra kilka rzeczy się znajdzie, ale to temat na zimę) . Na pewno też wiecie, że jest on emitowany w różnych krajach. Ludzie, którzy do niego przychodzą często rzeczywiście mają co zaprezentować. Ich występy bywają śmieszne, odrażające, wzruszające lub po prostu nudne (to akurat zdarza się rzadko). Niektóre z występów zostają hitami internetu, a ich wykonawcy stają się często bardziej rozpoznawalni niż wygrany danej edycji. Chciałabym wam pokazać kilka najdziwniejszych, najzabawniejszych lub po prostu oryginalnych występów z całego świata.

1. Britian's Got Talent

 
Gdy włączyłam ten film po raz pierwszy nie wiedziałam na co patrzę. Po prostu odebrało mi mowę, a razem z tym nawet myśli. Gwarantuję wam, że nie widzieliście jeszcze Madonny, Britney i Lady Gagi w tym wydaniu!



 Zapowiada się niewinnie, ale dziewczyny, nie oglądajcie tego razem ze swoimi drugimi połówkami.


 
Gdy to oglądałam myślałam, że przejdę zawał.

 2. France's got talent

 

 Świetni komicy, szkoda, że u nas nie ma takich.

 
Chyba jeden z słynniejszych występów w Francuskim Mam Talent i muszę przyznać, że rozumiem powód tej popularności.



Nie mam pojęcia co o ty myśleć, więc zastanówcie się sami.


To audycje tylko z dwóch krajów, lecz jeśli chcecie zobaczyć ich więcej komentujcie. Artyści z całego świata są jeszcze w kolejce.

1 komentarz: