środa, 26 sierpnia 2015

Trochę o mnie

Myślę, że każdy blogger dochodzi do momentu gdzie musi napisać trochę o sobie. Chyba właśnie teraz ten moment nastąpił w moim przypadku.
A więc witajcie, oto ja  :)



Mam mieszane uczucia co do tego zdjęcia ale trudno.

Więc co o mnie mam 16 lat i uważam, że jest to naprawdę dziwny i trudny wiek. Nie jest się jeszcze dorosłym ani już dzieckiem. W dodatku teraz czekają nas trudne wybory (czyt. liceum). Wierzę jednak, że każdy postąpi dobrze i znajdzie się tam gdzie miał się znaleźć. Nie warto więc poświęcać dużo czasu na umartwianie się i trzeba cieszyć się życiem.

Miało być o mnie, nie wyszło. Może następnym razem ;)

Dzisiaj trochę zdjęć.
Światło było trochę zbyt ciepłe i prawdę mówiąc te zdjęcia średnio mi się podobają, ale chcę pokazać wam jakieś moje zdjęcia.





Czekam na komentarze i te pozytywne, i te trochę bardziej przykre :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz